Onze Soul heeft ongeveer 5700 mijl. De ISG is begonnen met het niet goed functioneren: niet activeren bij stops, een continu geel lampje op het dashboard en een verlichte ISG-Off knop. De handleiding vermeldt dat het gele lampje 5 seconden zou moeten knipperen voordat het aan blijft; het knippert niet. Maar Kia Tech Support zei dat een continu geel lampje WEL een storing betekende. De dealer vond geen probleem en beweert dat wat ik zie betekent dat er niet aan de voorwaarden is voldaan voor de werking van de ISG. De handleiding zegt echter dat dit een bericht op het LCD-scherm zou genereren. Dus Kia, de handleiding en de dealer geven verschillende meningen. Ik vind ISG eigenlijk niet fijn en schakel het uit als ik de Soul gebruik, maar mijn vrouw vindt de functie wel prettig, en bovendien stoort het me gewoon dat er weer een elektronische storing is voor dit nieuwe voertuig (het is al twee keer geweest voor software-updates om radio-, Bluetooth- en stuurbekrachtigingsproblemen te corrigeren).